Two and a half men

Hehe, sitter och tittar på Two and a half men.
Idag har jag inte gjort någonting, försökt och lära mig Sony Vegas Movie Pro 9.0. Men det är omöjligt! Igår blev det ingen bowling, mina bröder och min farbror vaknade klockan 16, hahaa! Så jag, lillebrorsan och pappa åkte till Max. A juste, idag hände något riktigt konstiiiigt. Jag låg och sov men vaknade plötsligt av någonting. Så jag lyfter på huvudet (har ju min säng vid dörrn) och ser min lillebror stå där och ba: "vart är pappa?". HAHA, vafan! Klockan var typ 7-8, ni kan ju gissa om jag blev lite arg. Och så svarar jag "fan vet ja?", precis då kmr min farbror ut ur toaletten och ba: vf sover ni inte?
Hahaha! Sen somna jag typ om och drömde världens konstigaste dröm!

Men aja, nu ska jag iaf göra någonting.
Titta klart på Two and a half men och sedan gå ner i ta någon frukt :)
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: L

jag kan verkligen inte välja, jag älskar alla lika mycket:O sj? (:

2009-12-22 @ 11:52:14
URL: http://betterthanbest.blogg.se/
Postat av: L

ja nick är underbar! :]

2009-12-22 @ 17:28:37
URL: http://betterthanbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0