Jullov!

16 DECEMBER - ONSDAG
Tränade vi till julavslutningen, vi gick upp till skogen och kollade en massa så att det var klart. Och så vi i Thereses grupp (dom små) fick typ göra nått medan vi 5-6or (jag, yousef, gustaf & lucas) fick gå ut till Gunillas rum och göra vad vi ville. Så vi gick in i hennes rum, lyssnade på musik, pratade och ritade. Sen så kom gunillas grupp in och förstörde allt. Så vi gick till mellanrummet och gustaf & lucas ritade medan jag och yousef spelade biljard. Blev oavgjort eftersom Bitte kom och förstörde allt. xD Sen var det bara en allmänt rolig dag. Vi fick typ träna på juldans, hahahahaha. Jag dör. Alltså euuuuw, ingen vågade röra killarna/tjejerna. Seriöst? Väx upp?

17 DECEMBER - TORSDAG
Vi fick ha Lina som vi alltid har på torsdagar. Vi hade mycke sagotema o sånt shit. På rasterna blev det fetaste snöbollskriget bakom skolan mellan mig och elyan. Hon jagade mig med en snöboll och jag typ ramlade på snön (som inte någon gått på eller rört) och snön var typ 7 centimeter högt? Jag typ dog och började skrika xD Det slutade med att jag och elyan blev asblöta och fick gå runt med blöta skor och byxor hela dagen :')
Vi fick göra vad vi ville sista lektionen och alla valde typ pyssla, rita, sitta vid datan osv. Jag och Elyan skrev ut asmånga bilder. Eller iaf elyan, jag hann inte. Bara två -.-' Men ah, sen efter skolan när det närmade sig klockan halv sex skulle vi visa upp julavslutningen för föräldrarna uppe i skogen, så jag frös till is -.- Vi stannade uppe i 2 och en halvtimma.

18 DECEMBER - FREDAG [IDAG]
Vi hade julavslutning, då stod vi uppe i skogen i 1 och en halvtimma igen. Och när vi visat upp hela jävla saken samlades hela skolan - inkl. alla lärare - i skogen runt elden som vi gjort. Vi sjöng en julsång och så gick vi ner igen. när vi var i skolan igen bjöd bitte på pepparkakor, kolakakor och saft. Hah, vi åt sen så hade vi en LÅNG dans (alla i skolan) och dansade runt igenom hela skolan. Seriöst. Jag trodde jag skulle bli döv för alla skrek istället för och sjunga och min rygg gjorde asont xD Men sen så fick vi säga hejdå till bitte och slutade klockan 09.50 :d

Kommentarer
Postat av: L

jättefin blogg :D

2009-12-19 @ 14:19:38
URL: http://betterthanbest.blogg.se/
Postat av: L

såg att du gilla jb, jag med :)

2009-12-19 @ 15:55:16
URL: http://betterthanbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0