Hiss och Diss


JONAS - Haha, JONAS är askul! För både anti-JB och JBlovers. Till och med min pappa skrattar åt det. Förra helgen var det andra gången. Alla tre är så sjukt gulliga och roliga. Man kan verkligen inte hålla sig för skratt och det är defintivt ett plus för mig! HISS!

Jullov - Yes, äntligen är det lov! Orkar verkligen inte med våran klass, läxorna och själva jävla skolan. Allt är bara för mycket... my head is hurting ;______;

Twitter - One word: AMAZING!

Romantik/Kärlek - Usch för sånt typ? Att bli nobbad är det värsta jag vet, vi tjejer sitter och gråter för killar vi inte får medan killarna tror att vi har det bra och att vi kmr ta det skitbra! Seriöst, vi tjejer har känslor och det borde killar börja inse! Just saying, ni som gillar en kille. Glöm honom, glöm romantiken, glöm allting! Han är inte värd dig, fuck him. ;)

Desperata efter uppmärksamhet - Hallå? Vill ni ha uppmärksamhet så försök och få det på ett bra sett, inte typ gå runt och skryta att man t ex har fått en ny mobil/data osv. Jag vet att jag inte är den ända som hatar de som är desperata efter uppmärksamhet. Ellerhur? Dessutom kan de ta sig i röven, för mig suger dom fett.

Bortrest familjemedlem - Jag vet precis hur det känns nu. Mammas plan gick ju för en timme sen. Och jag saknar henne enormt mkt. Kommer nog aldrig orka längta efter henne i en månad. Allt det där får mig och bli deprimerad och ganska ledsen. Ni som inte håller med mig gör inte de, tvingar inte er. Men jag kan prata med min mamma om nästan allt och är ganska nära henne. Så ni kan väl gissa hur mycket jag saknar henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0